söndag 5 februari 2012

Dag 28!

Har gnuggat sömnen ut ögonen nja så gott det går efter bara 4 timmars sömn... och har nu hoppat i en kalas strass...
Alfreds kompis Thea fyllde år igår och ska firas idag med paket och sång! Även vi mammor ska få vara med på kalaset och förmodligen ett och annat syskon. Är det kalas så är det!!;-)
De är himlans trevligt de här med kalas så att man få klä upp sig lite;-)
Ni ser mina armar va? De är ju för sjutton lika vita som väggen bakom... Jag smälter nästan in i kakelplattornas vita färg... *suck* Borde kanske besöka ett solarium? Fast o andra sidan vet jag inte om jag vågar? Fast några gånger kan ju inte göra någon skada;-)
Dagens outfit består av: Tunika som jag både växt ur, växt i och växt ut.... Den är lite stor nu. Men med knytband under brösten, så fixar de till sig;-) Den kommer från People och har märket Vero Moda. Leggings Sisters points, örhängen Vero Moda och armband H&M!

7 kommentarer:

  1. Gôrsnygg idag! Gillar tunikan!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jättefin tunika!
    Ha det så kul på kalaset :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin tunika, hoppas du hade det kul :)

    SvaraRadera
  4. Jag har nyss varit och solat...sååå skönt!
    nån gång är inte så farligt.
    Snygg leopardtunika!
    ha ett trevligt kalas!

    SvaraRadera
  5. Superfin tunika, den passar dej kanon!
    Hoppas kalaset var kul.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Bara sovit i 4 h?😳det syn då rakt inte, snygg som bara den! Hoppas ni hade trevligt, och att du får snart får ta igen lite sömn!
    Kram till dig !

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!