torsdag 23 februari 2012

Förbereder...




Står i köket och förbereder för kvällen mat! Japp för ikväll stundas det födelsedags kalas för mej och Fabian med släkten!
Jag vet inte riktigt vad jag har gett mej in på? Har aldrig förr lagat denna maten... Men blir den asäcklig så finns det ju faktiskt 2 pizzerior här i byn som mer än gärna fixar så där 20 pizzor till oss...;)
Men jag hoppas inte jag misslyckas, men sånt vet man aldrig... ;)
Jag lovar att dela med mej av receptet om det blir gott;)
Måste skynda mej vidare med maten, så att jag hinner ut i det underbara vädret ute! Knallblå himmel, sol och plusgrader!! Vågar man hoppas på att våren är på ingång?

8 kommentarer:

  1. Jag hoppas!
    Vi bestämmer att våren är här :-)
    Lycka till med maten!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hipp hurra för Fabian (ja för dig också igen.)
    Och ja kan vi inte hoppas på att våren kommer snart. Jag har längtat sedan nyårsdagen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart väder. Hoppas det håller i sig lääänge!
    Grattis till Fabian! Hipp hipp hurra!!!

    Och grattis till dig också. Grym (!!!) skillnad på jeansen i det tidigare inlägget! :-O

    SvaraRadera
  4. Lycka till i köket och stort grattis till er båda! Kram

    SvaraRadera
  5. Ååååå så underbart med plusgrader!!!!
    Och Hipp Hipp Hurra för Fabian idag!! Stora killen!!! =)
    Hoppas middagen blev bra för jag behöver verkligen fylla på mina recept med ett nytt från dig! =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Hallå, TRE pizzerior finns det ju faktiskt! ;)

    SvaraRadera
  7. Kan intyga att det var väldigt smarrigt,
    puss/mamsen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!