måndag 13 februari 2012

15 timmar sedan i fredags...




Jag är en aning trött i ögat, känner mej stenfull, sliten och har noll koll.... Varför? Jo bara för att jag sovit 15 timmar sedan i fredags morse... Har jobbat 3 stycken 12 timmars pass denna helgen!
Tror faktiskt inte att det kommer bli någon som helt problem med att somna ikväll;)
Men denna veckan får vi sova på mornarna. Barnen har nämligen SPORTLOV!! Så härligt det ska bli med lov! Tror banne mej att jag har längtat efter detta lovet mer än vad barnen har gjort;)!!

11 kommentarer:

  1. Åh, jag kan riktigt KÄNNA hur trött du är... Vet hur du det snurrar i huvudet... Hoppas du får sova gott! Här är riktigt sportlovsväder, sol snö, minusgrader, hoppas ni har det också!
    Kram :D

    SvaraRadera
  2. Åhh vad härligt att ni får sova ut i en hel vecka! Njut ikväll när du lägger huvudet på kudden.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh va skönt! Du är verkligen värd att få sova lite längre på morgnarna. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. inget konstigt för mej...sover alltid 4-5 timmar per natt och jobbar heltid, tänk va olika man är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbar du oxå 12 timmars pass på en fabrik? Är vaken ett helt dygn utan att sova en blund? Skönt för dej att du bara "kräver" 4-5 timmar. Själv kräver jag minst 7 timmar per natt för att funka...
      Ja tänk så olika man är...;-)

      Radera
  5. Huvva förstår att du är trött! Önskar dig en riktigt godnatts sömn då!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ujujuj din stackare... Sov gott! Kram

    SvaraRadera
  7. Oj, vad du ska sova! ZZZZnark ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Att du står på benen!! Ibland behöver jag nästan sova 15 timmar per dygn!!
    kram j.

    SvaraRadera
  9. VÄlkommen till klubben. mvh tröttman

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!