fredag 3 februari 2012

Dag 26!

Har fredagen till ära på mej ett par av mina nya färgglada brallor! Jag stormtrivs i dom och känner att detta kommer bli ett av mina favoriter inom brallvärlden;-)
De sitter lite "hipp som happ" på bilden. Lite knövligt här och lite knövligt där... Men det är bara för att jag visst råkat få på mej ett 3 meter lång linne som jag liksom stoppat in i brallan;-)!
(Känner kanske nu att jag kunde ha tagit en str mindre på byxorna... De växer en aning... Jag har str 30 i midjan.)
Hade jag bara varit en gnutta brunare på min ack så vinterbleka kropp så hade brallorna gjort sig lite bättre. Nu matchar jag nästan min hy med den blåa färgen, ja för så blek är jag... Men är det februari så är det... Vad kan man liksom begära? Det är väl kanske inte så hemskt många som är bruna och fräsch denna årstiden?
Dagens outfit består av: T-shirt från Zoul och jenansen från Gina Tricot örhängen Vero Moda!

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt!älskar den blå färgen.
    kram Mona

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga alla dina färgglada brallor, provade ett par liknande på HM men tyckte de var för korta. Gick liksom inte hela vägen ner till golvet o så ska man tvätta dem! Så är avis på dina :)
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!