torsdag 9 februari 2012

Ni är sååå söta!

Sitter här med ett stort leende på mina läppar! Har precis läst igenom alla era underbara kommentarer och jag blir sååå glad varje gång som jag öppnar upp min blogg och ser att ni har kommenterat här! Ni är såå söta och varje liten kommentar gör mej sååå glad!
Jag sitter i soffan och slappar. Det har varit en intensiv dag med öppna förskolan, hämtning, lämning, hämtning och lämning igen, städning, handling, fix hit och fix dit... Avslutade kvällen hos min söta vän Victoria på home party, där jag fick tjattrat av mej lite med fina vänner;-)
Nu ska jag snart hoppa i bingen och få mej en tidig födelsedags present! *mohahaha* Japp för imorgon är det visst någon som blir ett år äldre... 32 år... Hua det låter gammalt, tur att man inte gör sig äldre än vad man är då;-)!
Natti natt på er alla snyggon!

6 kommentarer:

  1. Jaså det blev lite städat i alla fall? :-) Så stora, fina ögon du fått nu när du gått ned i vikt, har du tänkt på det? Sov gott fina du! Kram

    SvaraRadera
  2. Dina ögon var det första som fångade min blick på en gång. WOW! Vill också ha.

    SvaraRadera
  3. stort grattis på födelsedagen! :D

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen! Det ante mig att du oxå var vattuman. De (vi, jag fyller imorgon) brukar vara väldigt speciella och då menar jag på ett bra sätt...=)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!