söndag 5 februari 2012

Because i´m worth it!!

Det är tvära kast här i livet;-) Berättade bara för knappa 2 timmar sedan för er hur duktig jag varit med min träning... Snart är jag mindre duktig...
Det är allt eller inget när det gäller mej... Den 1 januari lovade jag mej själv att inte äta en endaste godisbit under januari månad. Inte en endaste godisbit har inte heller åkt in i min mun, så japp jag klarade det;-)
Men idag är jag värd en STOR skål med godis! Ja klart jag är. Jag har jobbat hela långa helgen, sovit så där 9 timmar sedan i fredags morse, ätit skitbra under januari månad och tappat några ynka hekto så att jag nått min vikt på under 70;-)
Japp så klart jag är värd denna godisen. Jag har ännu inte smakat på någon godis. Men den står där på bordet så fin och frästar mej så saliven rinner ner för mina mungipor! Jag ska tugga och njuta av varje liten godispilla som åker in i min mun. För man vet inte när nästa tillfälle ges som jag tillåter mej att äta godis... Kanske någongång i mars?;-)
Nu har jag inte längre tid att sitta här... Nu ska här ätas goooooodis!!!;-)

7 kommentarer:

  1. Klart att du är värd det....

    SvaraRadera
  2. Gud va gott !!! Det där ska du äta med gott samvete, för herregud va du ÄR värd det efter en hel månads slit ! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. NJUT!!
    Om någon är värd det så är det du ❤
    Kram

    SvaraRadera
  4. My god säger jag bara !!!!! Åhhhh vad gott jag tror jag döööör ;) varför skulle jag titta på det här just nu ;( har inte ätit godis sen nyårsafton, men påskaffton då jäklar ska det se ut så där hämma på mitt bord ;)
    Men som sagt var du är ju så jäkla duktig, så du är deffenitivt värd godiset ;) ät å bara njut, snälla ta en liten bit åt mig med ikv ;)
    Kramar Katarina L

    SvaraRadera
  5. Mums hoppas det smakade!!! Värd det är du ju helt klart !!

    SvaraRadera
  6. Hoppas det smaka lite gott som det ser ut;)
    Jag unnade mej en massa godis i lördags, ljuvligt ska ja säga dej:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det ar du allt vard! Oh, vad jag saknar svenskt godis... Mmmmm...

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!