torsdag 23 februari 2012

Trötta och lyckliga!

Lika trötta och lyckliga som vi kände oss för precis 2 år sedan när jag låg med en helt nyfödd liten gosse på mitt varma bröst! Lika lycklig och trötta är vi nu efter en hel dag och kväll med kalasande!
Både jag och Fabian har fått massor av paket (läs Fabian fick mest;-)) och det var precis saker som vi önskade oss!
Jag kommer att kunna köpa de där träningstajtsen som jag spanat in och den där goda parfymen som jag så länge velat ha! Det är bra att fylla år;-) Bordet är fyllt med ljuvliga blommor och mina ben och fötter kommer att prydas med tuffa långa strumpor i vår!
Fabian han fick en balanscykel av oss! En väääldigt uppskattad present. Inte bara av honom, utan även av sina storebröder...;-)
Kläder, skor och fina böcker fick han! Nu kommer han att vara den finaste 2- åringen i hela Skillingaryd;-)
Nu ska jag krypa ner i sängen och tänka tillbaka på hur underbar känsla jag hade för exakt 2 år sedan. För exakt 2 år sedan hade jag en 6 timmars liten bebis hos mej! Galet vad tiden går fort... Nu har jag istället en underbar liten 2- åring hos me,j som lär sig något nytt varje dag!
Idag kom helt plötsligt ett nytt ord ur hans mun när han skulle säga hej då till farmor. Han tog ur tutten, pussade farmor och sa: -Hej då!

5 kommentarer:

  1. Mysigt Karro..
    De växer alldeles för fort :-/
    Härligt med alla presenter!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på mor & son!
    Härlig dag ni haft.
    Nanna gott.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig dag:)
    Grattis till lillprinsen i efterskott:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Undrar var ni köpt balanscykeln? Gärna bild :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Malin: Det kommer bild på den under helgen;-)
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!