måndag 20 februari 2012

3.2 km!

Jag har förvånat mej själv idag på morgonen! Bestämde mej igår kväll att ställa klockan på 6:20 för att gå upp och åka till gymmet... Jonas fnittrade lite åt mej och han trodde verkligen inte att VÄRLDENS tröttaste morgon människa skulle kunna komma upp så tidigt för att träna. Men se de orkade hon och klockan 6:35 stod jag på löparbandet! 3.2 km blev det och jag är grymt nöjd med mej själv! Det här med morgonträning är inte alls någon dålig idé liksom! Detta kommer jag absolut att göra flera mornar!
Idag blir det dubbla träningspass, kvällen bjussar på ett step pass oxå! Nu jäklar ska väl dom sista kilona försvinna? Och den där hängmagen ska fasen bli fastare innan sommaren!
Så nu har jag skrytit lite över mej själv hur duktig jag har varit! Fy fasen va härligt det känns! *fniss*

Jag fick mej även en snabb och kall promenad till skolan nu på morgonen... När vi kom ut imorse hade biljävelns lås frysit fast... Kan säga att det kom mååånga fula ord ur min mun innan jag till sluta fick inse att låste inte villa låsas upp... Bara att bädda in Alfred och Fabian i vagnen (endast iförda pyjamasarna) och skynda på Douglas och gå (läs halvspringa) till skolan.... Tack god gud för att man inte har så långt till skolan! Är fortfarande fruktansvärt irriterad över de fastfrusna låset... *grrr* Förslag på hur jag ska kunna få upp ett fastfruset lås?

8 kommentarer:

  1. Låsspray!
    Den tiden du stod på löpbandet låg jag och sov :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fyll en plastpåse med varmt vatten, håll den mot det frusna låset. Det brukar fungera.

    SvaraRadera
  3. Förlängningssladd och hårtork...?

    SvaraRadera
  4. Plastpåsen är bäst! Jag hatar dock folk som går upp 6 på morgonen och tränar. Men det beror bara på att jag är så avundsjuk på dom. Härligt jobbat, det är viktigt att ta hand om sig själv. Jag ska snart lära mig det!

    SvaraRadera
  5. Wow, Bra jobbat!
    Jag körde ett gympass med Suz på morgonen/fm idag så nu känns kroppen som spagetti. Vill ju inte stå själv kvar i vassen i år.
    Du inspirerar jättemycket!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Va grym du är! Skit bra jobbat! Morgonträning är galet skönt. :)

    SvaraRadera
  7. Både gilla/hata på morgonträning... gilla för sen har man hela dagen kvar, hata för det är jobbigt att gå upp tidigt! Men du är super!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!