lördag 4 februari 2012

Dag 27!

På lördagar hinner jag ju knappt ha på mej några kläder, eller jo förresten. Idag har jag visst hunnit haft på mej 4 olika "outfits"..
Min tanke var att jag skulle visa ALLA mina outfits som jag haft på mej redan idag, men så orkade jag inte fota mej så många gånger...
I morse/natt hade jag på mej mina jobbar kläder, när jag vaknade hade jag på mej min osexiga morgonrock (läs Jonas morgonrock) Sedan hoppade jag i träningskläderna och efter duschen denna outfit! Snart ska jag byta om igen till jobbar kläder... Ja det är ett fasligt bytande av kläder idag;-)
Dagens "riktiga" outfit är iallafall ett par uråldriga levis jeans som har så där 11 år på nacken... Inte är de så snygga ner till ,men vem bryr sig? De är dösköna och sååå höga i midjan och hör och häpnad, ingen stretch!! Koftan är från Odd Molly och örhängena från Vero Moda!

3 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!