lördag 4 februari 2012

En känslostorm...



Gud i hela himmelen... Hela jag jag känns som en hel stor känslostorm... Hormonerna i kroppen håller på att göra ett spratt i min kropp och jag vet inte på vilket humör jag är...
Har precis gråtit en skvätt här i min ensamhet... Att gråta hjälper. Då kommer det ut mycket skit som man går och bär på och som måste komma ut på ett eller annat sett! Ja gråta eller skrika är det bästa, iallafall så är det för mej. Och ja just nu fanns det kanske inget alternativ. Jag kunde gärna inte ställa mej här hemma och börja gasta och skrika på min sovande familj...;-)
Jag har haft för mycket tid för mej själv på jobbet inatt... Jag har fått tänka helt i min ensamhet... Ibland är det oxå bra, känslorna kommer liksom ifatt en. De känslorna som jag nog försöker mota bort, som jag inte alltid vill känna, en gnutta ångest eller nej färresten, en gnutta STOR ångest...
Det är därför jag gråter, jag blir så arg på mej själv... Jag gör saker som jag mår dåligt av, som jag ägnar alldels för mycket tid på och som jag bums måste göra något åt... Jag har liksom tappat den där gnistan som jag hade och jag måste hitta den igen!
Livet är för kort för att gå omkring och må dåligt över denna saken... Jag har inget att förlora, jag måste våga! Det är just det. Man vet vad man har, men man vet inte vad man får...
Och nej detta har absolut INGET med min kärlek att göra;-) Så nej nej de kan ni lägga bort;-) Min STORA kärlek och jag ju för bövelen gifta oss en dag snart hoppas jag!
Nu ska jag gå och grina lite till... Ja de känns skönt... Tömma mej lite, så att jag är glad när jag vaknar;-)

17 kommentarer:

  1. Ja, ibland behöver man bara gråta ut och det är skönt. De där känslostormarna kommer här oxå ibland.
    Men inte bra att du mår dåligt över något:-(
    Stora kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Bra att du låter dig gråta, bättre än att hålla allt inom sig. Kan tänka mig att efter en vaken natt är man lite extra känslig och utmattad. Hoppas det känns bättre när du vaknat igen! Kram!

    SvaraRadera
  3. Gråta är bra! Lättar på trycket och rensar systemet. Vet ju inte vad det rör sig om, men.. Jag har lärt mig att mår man dåligt "med" något är det nyttigt att leta nya vägar. Att gå i sånt som man inte mår bra av och som är på bekostnad av ens välbefinnande, är inte värt det i längden. Våga nytt är bra!
    Tänk på ditt välbefinnande, du ska må bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Stor kram till dig tjejen! Försök att göra dig av med det som får dig att må så här. Kanske är lättare sagt än gjort, vad vet jag, men du förstår nog vad jag menar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skickar stora varma kramar till dig fina Karro.
    Gör dig av med det som du inte mår bra av och
    lägg all energi på det som du älskar;)
    All credit to you/Pia

    SvaraRadera
  6. KRAM på dig! gråt ut och ta nya friska tag. Gör det som känns bäst för dig och så du mår bra!

    SvaraRadera
  7. Stor kram till dej! Att gråta ut skiten brukar hjälpa. Kram Mona

    SvaraRadera
  8. Bryt ihop och kom igen finns det något bra som heter! Skickar en go kram till dig och hoppas på att du kommer igen snart ! ;-) Glad att jag hittade till din blogg i veckan! :-)

    SvaraRadera
  9. KRAM KRAM KRAM KRAM
    Bara ut med skiten fina Karro.

    SvaraRadera
  10. Gråt ut...det känns alltid lite bättre efteråt. En stund i alla fall... Kram, Moj

    SvaraRadera
  11. Massor med kramar till dig <3

    SvaraRadera
  12. Massor med styrkekramar till dig! :-(

    SvaraRadera
  13. Isch ja, vet hur det kan var...
    Jag brukar jämföra med att när hormonerna far runt, att det ibland känns som att åka skateboard på motorväg!
    Snart kommer en bra dag igen!
    kram

    SvaraRadera
  14. Gråt på bara, och så får du en välbehövlig kram här!

    SvaraRadera
  15. Men hjärtat lilla... Vad plågar en sådan fin tjej? Kramar i massor!

    SvaraRadera
  16. Gråta är underbart!! Klart man måste låta dem rulla lite då och då!! ♥♥♥♥kram kram på dig♥♥♥♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!