tisdag 7 februari 2012

"Fotomodell" för en eftermiddag!

Förmodligen börjar ni tycka det är jobbigt att se bilder bara på mej här på bloggen... Självklart tycker ni att jag är en liten egohora... Japp klart att jag är;-) Det är nog de flesta av oss bloggare... Ja vi liksom gillar att visa upp oss själva!
Men nu ska ni få höra...
I helgen blev jag kontaktad av grannbyns klädesaffär People. De undrade om jag ville vara med på några reklambilder som de ska ha snurrandes på en monitor på den lokala ICA butiken! Ja men självklart ville jag det;-)
Så denna eftermiddag jag jag spenderat framför kameran iför små nätta, tunna vårkläder i en isand kyla utomhus;-) Men vad gör det? Jag fick ju bära snygga kläder och vara "fotomodell" för en eftermiddag;-)
De ska bli sååå kul att se hur bilderna blir. Jag fick se några och dom blev kanonbra! Det var inte bara jag som agerade modell. Nej en annan söt ung tjej som heter Rebecka var oxå med mej och vi jobbade grymt bra ihop;-)
Så nu har jag fått skryta lite! Någon som vill ha min autograf? Bäst att ni passar på nu att få den innan jag blir kändis och modell;-) *ironisk som fan, ha ha*

12 kommentarer:

  1. Grymt att bli draftad som fotomodell ju!

    SvaraRadera
  2. Fy fasen va snygg du är!
    Så roligt! Bilderna kommer ju säkert se superbra ut!

    Kram

    SvaraRadera
  3. KUL!!! Hoppas vi också får se det färdiga resultatet sen :)
    Hoppas du fick något för "besväret" oxå..!

    SvaraRadera
  4. Heja heja karro! Nu lär fötsäljninssiffrorna skjutA i höjden :))

    SvaraRadera
  5. Åh va kul! :) Jag hade också hoppat på om jag fick en sån fråga.
    Och jag är helt säker på att bilderna blev helt fantastiska!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Men va coolt! Och nej - vi tröttnar inte på bilder på dig :-) Kram

    SvaraRadera
  7. Klart man ska skryta när man blir "headhuntad" ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jättekul!! O en jättesnygg modell får de till sina kläder,,, du får gärna fota en månad till med dina dagens! kram Mona

    SvaraRadera
  9. Åhh så kul! Du är en riktig modell du ;)

    SvaraRadera
  10. Klart du är modell, du är ju skitsnygg ju!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!