fredag 10 februari 2012

Ja må hon leva, ja må hon leva...

Idag för 32 år sedan föddes denna stjärnan;-) Herregud 32 år, inte klokt va tiden går fort när man har roligt;-)
Detta kortet togs på min 4:e (??) födelsedag och den säger redan där hurdan jag är och skulle bli;-) Wild och crazy;-)!!
Gillar min frilla skarpt, eller kanske inte...;-) Undra just hur min mamma och pappa tänkte där? Långt hår i nacken och lite halvt om halvt avklippt vid öronen (?!?!) Men å andra sidan, är man född på 80 talet så är man liksom, och då hade ju alla såna här läckra frillor;-)
(Om ni är sugna på hur jag såg ut när jag var liten, kan ni läsa förra årets födelsedags inlägg HÄR;-))
Idag klockan sju kom min kära familj in till mej och bjussade på skönsjungande sång! Ja må hon leva strömmade ur deras morgontrötta munnar!
Min kära sambo hade köpt en blå fin tårta till mej som nu intagits med god aptit! Det är liksom inte varje dag man äter tårta till frulle;-)!
Jag höll på att krångla med min tårtbit, allt för att jag skulle få den att stå upp... Men nej, det gick inte...Och jag som vill bli gift...:/ Hade jag bara tagit en liiiten större tårtbit så hade jag fått den att stå;-)
Kanske blir jag gift ändå? Ja någongång i mitt liv måhända... Kansk när jag fyller 50?;-)
Och den där rosen... Den berömda rosen. Vem ska äta den? Bråk och skrik varje gång mellan barnen och det slutar alltid likadant. Ingen vill ha den för att den är torr och äcklig;-)

27 kommentarer:

  1. GRATTIS, bästa Karro!!!!!
    Hoppas du får en underbar dag!

    (Du är med i min blogg idag... )

    KRAM :D

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på din dag fina du! :)
    Hoppas att du får en fantastisk dag med allt vad det innebär!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på din dag, Karro! Hoppas den blir kanon!
    PS. Lite ojämn lugg var det också ser jag. Kanske något du ska fundera på om du nu vill klippa lugg någon gång snart? Vara allra först med senaste modet liksom. ;-D

    Kram V

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Du har väl läst att det ska vara bra med tårta till frukost. Man ska tydligen fullkomligt rasa i vikt (inte för att du behöver det) ha en fin fin dag!!

    SvaraRadera
  5. Hipp hipp hurra på din födelsedag! Jag önskar dig en fantastisk dag och kväll! Kramar ifrån Skåne. /Jessica.

    SvaraRadera
  6. Wiiie !! STORT grattis på DIN dag finaste karro !!
    Jag hoppas att du blir ordentligt firad med både kärlek, godsaker och såklart fina presenter !!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. STORT GRATTIS på FÖDELSEDAGEN!!! Hoppas du får en helt fantastisk dag!!! haha, ja du skulle tagit en större bit tårta!!! och gud va söt du var även som barn!!! Vissa följer det med hela livet!

    SvaraRadera
  8. hahah ja rosen, den rosen!
    stort grattis på din födelsedag - så lik Fabian är dig då du var liten!

    SvaraRadera
  9. Stort grattis,
    och du oss vattumän emellan... att fylla år i kalla februari är inte helt fy skam ändå ;)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  10. Grattis på födelsedagen!! å vilken god tårta,,min favorit!!! Ha en toppendag!! kram Mona

    SvaraRadera
  11. Hipp Hurra på din födelsedag!!

    SvaraRadera
  12. Stort GRATTIS Karro=) Hoppas din dag blir fin och att du firar utav bara 17!!Läckert med en blå tårta och förstår att den smakade gött;)
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  13. Grattis grattis! Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  14. Stort grattis på din dag!
    Hoppas att den blir toppen

    SvaraRadera
  15. För det är ingen vanlig dag för det är Karros födelsedag, hurra hurra hurra!!!

    Grattis!

    SvaraRadera
  16. Grattis! Hoppas du har en underbar födelsedag!

    SvaraRadera
  17. GRATTIS :) Den 10 fabruari verkar vara ett bra datum att födas på ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  18. Grattis finaste toppenKarro!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  19. GRATTIS SNYGGO!

    O du,.. jag kan rosen! :)

    SvaraRadera
  20. Grattis till dig! Hoppas dagen fortsatte lika fint som den startade!

    SvaraRadera
  21. Stort grattis på födelsedagen!!! Hoppas du haft en toppendag och att natten blir bra även om du måste gå och jobba.
    kram j.

    SvaraRadera
  22. Hipp Hipp Hurrra På Din Födelsedá!!!
    kram

    SvaraRadera
  23. Grattis snygging på din födelsedag:)
    Hoppas den varit toppen:) kram

    SvaraRadera
  24. Grattis på Din dag!

    /Maggan

    SvaraRadera
  25. Hipp hipp hurra på din dag!!!
    Men nä se du, nå 32 kan vi då inte va!!! ;-)
    KRAM KRAM!!

    SvaraRadera
  26. Stort grattis till dig på din alldeles egen dag! Hoppas den varit precis så härlig som du förtjänar!
    Kram

    SvaraRadera
  27. Grattis på din stora dag! Njut av dagen i dag. Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!