onsdag 29 februari 2012

Skottdagen!

Idag är det skottdagen. Ja fast de visste nog redan de flesta av er;-)
Idag får vi tjejer fria är det sagt! Och japp jag har minsann blivit påmind från nära och kära att denna dagen är här idag!;-)
Egentligen är jag ju helt imot mej att fria... Jag är så gammalmodig så jag tycker minsann att det är mannen som ska fria! Men det händer ju aldrig, så det ser ut som om jag får lov att ta tag i den saken själv...:/ Om jag inte gör det idag så kommer jag ju få vänta ytterligare 4 år innan det är skottdag igen... Ja för som sagt, har han inte friat under våra 11 år tillsammans, så lär han nog aldrig göra det...
Nepp vi får väl se om jag "råkar" hamna på knä framför honom idag eller inte...;-)
Ja den som lever får se och jag lovar självklart att ni kommer få reda på om det sker eller ej! *fniss*

9 kommentarer:

  1. Tjing o pax för att bli bröllopsfotograf :)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig! Jag håller med om att det är killen som ska fria, men eftersom J verkar lite ser just på den punkten, så hållr jag tummarna att du gör det.
    All lycka, söta, goa du.
    Han förstår väl hur lyckligt lottad han är, den där J?
    ;D

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Man kan fria andra dagar än skottdagen med som tjej.. ;) Jag friade den 6 december o det gick utmärkt.. :)

    SvaraRadera
  4. vi sitter i samma båt;) Min har inte heller friat än, det är dock "bara" ni år sen vi träffades.. Nu är jag i valet eller kvalet,ska jag elelr ska jag inte.. Hmm:P

    SvaraRadera
  5. Det hade jag totalt glömt! Ja då får vi se om jag också slänger mig på knä ikväll ;-) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!