söndag 26 februari 2012

Ellinor ♥

Igår var det det 3 år sedan änglarna kom och tog med dej upp till himlen... Du rycktes bort från oss alldeles för tidigt...
Livet är så himla orättvist....
Du var en mamma mitt i livet, full av energi och glädje. En människa som man jämt skrattade med!
Vi två var de som höll igång de andra i klassen, vi kallades nog klassens clowner;-)!
Vi flamsade, skämtade med lärarna, skrattade och det var alltid vi, du och jag som hördes mest!
Nu finns du inte längre här på vår jord... Det gör ont i mej och igår när jag insåg att det var din årsdag, fällde jag några tårar i min ensamhet...
Jag började tänka, tänka på om detta skulle drabbat mej... Ryckas bort från denna jorden från mina älskade pojkar.. Fy fan va livet är orättvist...
Ellinor, jag hoppas du har det bra där du är och att du är lika galen som du var här på jorden;-)
Du finns i mina tankar ofta och det kommer du ALLTID att göra! Jag tänker på din lilla sötfia som blivit så stor. Jag har sett henne på kort och det är en liten mini kopia av dej och hon är sååå söt!♥

10 kommentarer:

  1. Det är hemskt när någon försvinner från oss. Här där vi bor är ett samhälle i sorg. En familj miste sin 4 åring i cancer i fredags! Så ofattbart. Förstår inte hur familjer överlever. Hoppas man aldrig hamnar i den situationen. :(

    SvaraRadera
  2. Har de redan gått 3 år. Tittade på lite gamla kort och hittade ett kort på Ellinor. Och då kom en tår.. Lika nu med när jag läste de du hade skrivit....

    SvaraRadera
  3. Fruktansvärt orättvist är livet.
    Varm kram

    SvaraRadera
  4. Oerhört tragisk berättelse. :-(
    Styrkekramar till dig. (För visst kan det göra ont även långt senare). ♥

    SvaraRadera
  5. Här faller oxå tårar. Jag o. Ellinor skulle precis ta upp kontakten med varandra igen sedan plugget. Så fick det ett hastigt slut =(

    SvaraRadera
  6. Livet är så orättvist ibland.
    Kram på dig, Ellinor verkar ha en underbar vän i dig!
    <3

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!