lördag 25 februari 2012

Sol och shopping..

...är livet!
En blixtsnabb visit i stan med strålande solsken och vi shoppade det vi skulle! Hittade 2 par snygga träningsbrallor och massa annat smått och gott som alltid är bra att ha!;)
Har luktat och luktat på parfymer. Men kan inte riktigt komma överrens med luktlökarna i näsan;) Var helt säker på att jag ville ha den lila clean. Men så blev jag lite besviken på att det luktade så lite av den... Så nu vill jag att ni ger mej maaaasssor av förslag på goda parfymer så att jag kan köpa mej en goding!!



Douglas var överlycklig för att han slapp följa med på shopping;)! De andra 2 hade inget val, men jag övar dom på att bli duktiga shoppare;)! *he*he*
Nu vankas det ett 12 timmars pass på jobbet. Sen tar jag helg!!!!;)

6 kommentarer:

  1. DKNY be delicious fresh blossom den luktar super gott!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående, och den gröna e oslagbar ;)
    Ha en bra natt på jobbet !
    Kram vanja

    SvaraRadera
  3. Jag har Escadas magnetism. Luktar jättegott :))

    SvaraRadera
  4. Säger som Madde - D&G - the one är uuuunderbar!
    sen gillar jag de flesta av escada.
    och båda laila bagges luktar gott!

    SvaraRadera
  5. NOA är en parfym som lukter väldigt gott.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!