fredag 17 februari 2012

2 godbitar från blingo!

Här är min skörd av beställningen från Blingo som jag lovade att visa er igår!
Detta är verkligen Karolin kläder och jag känner redan nu att jag kommer att bo i dessa!;-) Den korallfägade tunikan är sååå fin! Den passar på stranden likväl som på en fest beroende vad man har till den!
Och så "kavajen! Den är verkligen störtskön! Snygg som kavaj, jacka eller kofta. Knäppt eller oknäppt! Tänkte visa en bild på hur man har den som oknäppt. Men fotgraf Jonas pallade inte att ta mer bilder på mej och att ta med ajfånen blir inte alls lika bra kvalle som med min kamera...:/
En ny kabel till kameran, sen kan jag visa bra bilder igen!;-)
Men vill ni se hur den ser ut som oknäppt? Gå då in HÄR!
Nästa söndag ska jag på ett blingo party hemma hos en kompis! Då ska även Fabian få något fint från denna kollektionen! Måhända blir det blir något fint från deras gäst designer Anine Bing som har massa fina stjärn motiv på kläderna som tex DESSA underbara leggingsarna! Synd att dom inte fanns till oss vuxna, då hade jag köpt dom på en gång;-)

8 kommentarer:

  1. Du som brukar klä dig så snyggt,detta får väl räknas som årets miss...ser ut som en för liten kockajcka

    SvaraRadera
  2. Synd att du tycker min kavaj är en miss:( Men smaken är ju som baken o jag gillar denna, så de så;)
    Synd att du är anonym o inte ens vågar säga vem du är som tycker att detta är en miss:(( Men så är det när man är feg o inte kan stå för saker och ting!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Den tunikan är skön, jag har en sådan i turkos som jag köpte för något år sedan (nog inte från Blingo) Härligt att du vågar dig på så färgstarka kläder, jag tycker alla stirrar på mig när jag tar på mig sådant :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Den röda var jättefin på dig. Du passar i starkare färger. Inte för att vara den,.,.men har du en liten pojke bakom dig på bild nr.2? ;-). Jag är inte samma anonyma som skrev innan. Bara så du vet :-). Måste vara anonym tyvärr. Får väl skaffa ett alias så du vet att det är "jag" :-D. Älskar din blogg!

    SvaraRadera
  5. Ha ha stämmer bra det;) en liten prickig korv;)
    Tack för dina fina ord!
    Kram K

    SvaraRadera
  6. Jag var inne och kollade på Blingos sida för ett par veckor sedan och hittade en del snyggt till mig själv. Bla den korallfärgade tunikan. Hur är Blingos kläder i st tycker du? Stora el små till vuxna och även till barn? jag har aldrig handlat där ifrån men jag är lite sugen på att prova deras kläder! Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  7. Sifi: Jag tycker att de är ganska så normala i storleken! Förr var de ganska så små i storleken, men nu har de ändrat de! Jag har strl M på mina kläder!
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!