måndag 20 februari 2012

8 nya träningstoppar!


I helgen blev det en del godbitar, jag hade lovat mej själv att köra all in på shoppingen. Fast det kanske jag gör jämt?;-) De som jag mest var ute efter var träningskläder... Jag gick i flera sportaffärer i stan, men snålade ur lite... Att ge 450 spänn för ett träningslinne, nepp de gör jag faktiskt inte. Så nähä då blev det inga träningskläder. Förrens jag kom till Freeport i Kungsbacka.. Halleluja säger jag bara. Där kom jag verkligen till himlen och gick all in i Rebook affären. 50-100 kr stycket för alla träningstoppar och linnen. Så ja där blev det shoppat, inte mindre än 8(!!!) färgglada toppar och linnen fick följa med mej hem;-)! Åhh vad jag är nöjd över mina köp! Hade jag köpt dem i en "vanlig" sportaffär så hade jag förmodligen blivit ruinerad...;-) Nu blev jag inte det, för dessa 8 toppar gick på dryga 600 kr!!

Nu blir jag ännu mer träningssugen, ja för nu vill jag ju bara använda dessa snygga träningstoppar;-)!
Avslutar detta inlägg med att skryta lite... *harkel* Har kört 2 pass idag! 3,2 km löpning imorse och step up nu ikväll! *gött*gött*gött*

8 kommentarer:

  1. Va kul!
    Helt rätt taktik för att hålla träningsflåset igång! ;))

    SvaraRadera
  2. Visst är det så kul att shoppa träningskläder?:) och det bästa är ju att man blir så peppad till att träna ännu mer:)
    Du kommer va snyggast på gymet:)

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul med träningskläder. :) Jag shoppar ibland onödigt mycket träningskläder. Men va sjutton gör det om hundra år..?! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag lägger hellre 600 spänn på att va snygg EFTER gymet ;)) / Fia

    SvaraRadera
  5. Grymt bra pris ju! Håller med dej om att priserna är hutlösa. Köper också bara på rea.

    Sv; Ja, aningen för tidigt om än inte 6.15.......

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!