tisdag 28 februari 2012

"Piss" gubbar...

Vart man än vänder sig här hemma så möts man av dessa "piss" gubbar.. Det är Douglas som ligger bakom dessa konstverk;)
Han målar dom som sagt ÖVERALLT... Imorse hade han målat en på den dimmiga bulrutan, häromdagen på den gamla dammiga tv rutan, på alla papper som ligger och dräller och idag upptäckte jag att han målat på väggen I kontoret...
Trots att jag blev en gnutta arg på honom för att han målat på väggen, så kunde jag ändå inte låta bli att skratta åt hans piss gubbar...
piss gubben på kontors väggen skylde han på Alfred, att det var han som ville ha en piss gubbe dör... Okej?;)
Så är det någon som vill ha en fin piss gubbe på sin väg? Ja då ställer gärna Douglas upp och målar en;)!
Tänk att dessa piss gubbar kan vara så roliga att göra? Kissa gör väl alla?!;)

4 kommentarer:

  1. haha, ja att dom kan vara så skojiga? :D roliga ungar!

    SvaraRadera
  2. Underbart, men kanske inte lika roligt om det kommer på väggen.

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha jag dööööör! Jag vill oxå ha en pissgubbe!

    SvaraRadera
  4. Min Alfons målar liknande faktiskt. Han är 6. Kiss- å bajsåldern?
    Kram.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!