torsdag 2 februari 2012

De var nära att han kom och tog mej...

Ikväll var det nära att den STORA latmasken kom och tog mej... Låg och läste för barnen och kände att det var så varmt och skönt i sängen och jag var på vippen att fortsätta upp till soffan för att bädda ner mej där... Men nepp så jäkla lätt ska han inte kunna få ta mej den där latmasken... Jag kämpade imot och styrde istället mina steg in till tvättstugan och likt stålmanen bytte jag min outfit och klädde om till träningskläder. Hoppade upp på min CT och gick en mil!
Jag svettades som en liten gris här på övervåningen... Elementen måste ha fått spader och de sprutade ut värme, så de var säkert 25 grader här inne...:/
Men hade jag bestämt mej för att gå en mil så hade jag.. Inte en chans att jag skulle ha hoppat av efter "bara" 5 km bara för att det var varmt och svetten sprutade från min kropp... Nej då;-)
Fick på kanal 7 och Vad blir det för mat? Med Per Moberg.  Alltså jag var grymt sugen på något gott som jag kunde stoppa in i min mun efter träningen... Men alltså på allvar, den karlen är ju bara såååå äcklig... Tur att han kanske var äcklig för han fick mej att trampa på ännu fortare bara för att jag äcklades så av honom och han fick bort ALLT mitt sug efter något gott att äta, det kan jag lova;-) Flänger runt i sitt kök och äter hej vilt från alla grytor och drar sina händer i sitt svettiga långa fettiga hår och så ner i grytorna igen med sina fingrar... *Bläää*
Så här snygg var jag om mina ben när jag trampade på ikväll;-) Cykelbyxor med spets, de ni! Ja man måste ju vara lite snygg när man står här hemma och trampar, grannarna kan ju se mej! *ha ha ironisk som fan*  Och nej jag skulle aldrig ha på mej dom på gymmet... ;-)

8 kommentarer:

  1. Se där..jag tycker Morberg är hur häftig som helst och blev kvar i soffan istället för att diska...

    SvaraRadera
  2. Haha härligt med cykelbyxor med spets. Första gången någonsin som jag ser det. :D
    Grymt jobbat iaf! Du är helt otroligt grym!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat :)! E du på gymmet nåt eller, funderar på om man skulle ta och sticka in näsan där nån gång snart. Hade vart sp kul med lite motiverande sällskap på bandet:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bra gjort!!!
    Jaså, du tycker han är äcklig?? Jag tycker han är helskön! Han gör ju saker BARA för att provocera. Men det är väl så att antingen älskar man honom, eller så tycker man inte om honom alls. :-D

    SvaraRadera
  5. Gillar inte heller Moberg, stör mig nåt grymt på hans ohygieniska stil! Helst näven som åker upp i det äckliga håret i tid och otid. Han hade aldrig fått laga mat i mitt kök!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!