torsdag 2 februari 2012

Färgsprakande!!

Hämtade ut mitt paket från Gina Tricot idag! 3 par färgsprakande jeans blev det och japp jag vågade mej på de rosa;-)
Fattar ni hur snygga de är? Alla 3 paren är verkligen sååååå snygga och jag kommer gå omkring och lysa upp i vintermörkret! ;-)
Ni sa ju att jag skulle köpa de rosa, så jag slog till;-) Ni som kanske tyckte jag var för gammal för rosa brallor, vågade kanske inte säga det... Men nu är de köpta och jag kommer bära upp dem med stolthet!!
Ut med de svarta i garderoben och in med lite färg! Ja för färg blir man ju faktiskt sååå mycket gladare av! Eller hur?;-)
Självklart kommer ni att få se mej i dom! Jag har ju några dagar kvar på min klädutmaning á 30 dagar!;-)

9 kommentarer:

  1. Färg har ingen ålder!
    Grymt snygga färger :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alla var snygga men de rosa är grymma! Ser framemot att få se dem på.
    PS, tunikan kom och var så fin....Älskar den redan.
    KRAM söta du.

    SvaraRadera
  3. Grymt att du vågade! :) Jag bara älskar dom blåa och röda (jag är ingen rosa tjej). Kanske måste jag köpa likadana. Jag är lite sugen på dom gröna också. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Skitsnygga!!! Vi behöver färg i våra liv! :-)

    SvaraRadera
  5. haha det gör du rätt i. :-)
    Du är ung och snygg, så sträck på dig och bär brallorna med stolthet!
    kram

    SvaraRadera
  6. Håller med föregående;))Och fram för färg, bara älskar att pastell färgerna är tillbaks på kläder igen. Och skoj när man vet att man har både byxor och kjolar linnen mm, kvar i lådorna. Det var ju ett tag sedan det var på tapeten men jag har spart mina=)) Så nu har man ju lite klart till vår modet!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Oh Shit ! De var as snygga, vill med ha :O

    SvaraRadera
  8. Jättesnygga alla tre, men de blå är min absoluta topp!
    Kommer att bli skitsnygga på dig,
    Kram

    SvaraRadera
  9. Snyggt!
    Kul att du vågade!
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!