torsdag 31 mars 2011

Underbara armbandet Nice!

Det är numera en fröjd att gå ut i brevlådan och hämta in posten! Det är inte alltid bara tråkiga räkningar och reklam längre! Nej helt plötsligt droppar det in paket lite då och då och det är ju sååå härligt! Precis vad jag behöver nu och allid! Idag fick jag till och med 2 paket i lådan, bland annat detta underbara Miss Dee armband Nice som jag vann förra veckan inne hos MAMMA Z ! De andra paketet visar jag er en annan dag;-) Guuud vad jag älskar paket och presenter! Men det är jag nog inte ensam om att tycka, eller hur;-)? *fniss*

5 kommentarer:

  1. Oh, sa fint det ar! Langtar sa tills jag far mitt! Mina vinster har blivit skickade hem till mamma sa dom inte fastnar i tullen... Hon far lana dem sa lange, vilket hon ser fram imot... Sa jag far nog tyvarr inte anvanda dem forran till hosten nagon gang... :0(

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fan vad snyggt!! Jag får minsann alltid bara en massa räkningar :(

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt ju.. Så najs att ha nya "Smycken" när våren kommer..

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!