torsdag 3 mars 2011

Dagens foto!

Dag 11. En person du kan berätta allt för!

Jag kan berätta allt för Jonas, min mamma och mina vänner. MEN det finns ändå något visst med mina 2 allra bästa vänner Hanna och Veronica! Tror inte de vet något om mej som jag inte själv vet;-) En del saker har de fått reda på långt innan Jonas fått reda på det. De är nästan så de fått reda på att jag varit gravid innan Jonas fick reda på det;-) Vi kan vända på allt ut och in och hålla på att älta saker i flera timmar utan att egentligen komma fram till något vettigt. MEN de lyssnar alltid på mej och jag kan berätta ALLT för dem. De känner mej så grymt bra, så skulle det vara något så skulle de båda två se att något är galet! Jag kunde inte välja ut någon av dessa 2 underbaringar utan valde därför båda två som dagens foto!;-)


Jag är så oerhört tacksam att ni finns i mitt liv och delar alla konstiga tankar och funderingar som jag har;-) De är många gånger som jag gråtit mot deras axlar, de är många gånger jag fått en härlig kram av dom och det är många gånger vi pratat om väldigt jobbiga saker som har hänt i mitt liv. Tack för att ni finns i mitt liv Hanna och Veronica, ni är bäst!!

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!