måndag 7 mars 2011

Superfina kläder till lilla Fabbe!

Jag måste bara visa er vilka fina kläder Fabian fick när han fyllde år! Precis i både han och min stil och smak;-) Han kommer numera vara den finaste och välklädda ettåringen i Skillingaryd!!;-)

Korten blev inte riktigt rättvisa, alla fina detaljer och färger är svåra att få på bild!
Nu är jag grymt sugen på att köpa massor av nytt till både Douglas och Alfred eftersom att Fabian har så mycket snyggt och färgglatt, annars är ju risken att de kommer att se bleka och tråkiga ut brevid honom;-) (Ett jäkligt bra argument ifall att Jonas frågar för att få köpa lite nya kläder till dem;-)) *fniss*

4 kommentarer:

  1. Åh så fina! Framför allt gillar jag de färgglada bodysen och tröjan! :-)

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder! Nu blev jag med sugen på att köpa nya kläder till mina små. Tur att jag har ett ärende till stan imorgon så att jag kan stilla köpsuget :)

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Skillingaryds absolut snyggaste 1-åring :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men jätte fina kläder här inne oxå ju:)
    tjata på tycker jag. Verkligen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!