tisdag 1 mars 2011

Ett nytt paket från buzzador!

Hämtade ut ännu ett paket från Buzzador! Jag har verkligen haft sån tur och komma med i alla kampanjerna! Jag har bland annat fått vara med och buzza blöjor, välling, bephanten och cliniderm. Denna gången är det från Nestlé och deras frutti smoothie som skall buzzas. Jag har fått hem 20 stycken som skall smakas av barn över 1 år .
Paketet slets upp av barnen och ville givetvis provsmakas direkt! Mums sa Alfred, blä sa Douglas. Så nu väntar jag på vad lille Fabian tycker om denna smoothie, den är ju ändå gjord för barn i hans ålder;-)!

Vill ni oxå bli en buzzador? Klart att ni vill, de är ju superbra att få hem gratis grejer så här! Gå då in HÄR och registrera dig!!

8 kommentarer:

  1. 17 årig tjej!1 mars 2011 kl. 13:48

    vilken go mamma du är!
    fortsätt vara som du är nu, tills dina barn är tonåringar som JAG då kommer dem tycka att du är hur bra som helst. vilken supermorsa alltså!
    tänk om alla mammor var lite mer som du, klockrent!

    SvaraRadera
  2. Tjingeling,
    Reggade mig på Buzzador, men visste ju inte vad du hade för användarnamn. kan du skriva det så kan jag maila det till dem :)

    SvaraRadera
  3. ÄPPELBLOMMAN är mitt användarnamn! Funkade inte länken? Ska kolla upp det;-)! Skoj att du registerarade dej!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Åh så roligt att prova på!
    Jag försökte regga mig men det ville sig inte riktigt. Vet vad som gick fel, får kanske prova igen:)

    SvaraRadera
  5. Det är ju såååå roligt att vara buzzador. Jag har varit det i ca ett år och buzzat många roliga kampanjer :-)

    SvaraRadera
  6. Vilken tur du har! Fick själv erbjudande om den men kom tyvärr inte med. :-(

    kram kram!!

    SvaraRadera
  7. Åååh fusk, jag kom med i ett gäng kampanjer för ett tag sen men nu har det varit helt dött. Taccofisk krydda hallå hur gott kan det vara?? Måste bli bättre på blixtrapporter och att ta upp det i bloggen så man får lite fler erbjudanden. Men inte så lätt att bättra sig om man inte får nåt erbjudande.

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig kampanj!!
    Fick inte ens erbjudande om denna :o(.

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!