fredag 18 mars 2011

I lööööv fridays!!

Mmm det bästa på hela fredagen , ett stort glass rött!;-) Okej då jag är inne på mitt andra glas, men vad gör väl det. De är ju ändå fredag liksom!
Hemmagjord pizza i magarna och let´s dance på tv;n och dansande barn framför den! I löööv fridays! Undrar just vem som somnar först här hemma i soffan? Barnen eller Jonas;-)? Jag tror mej veta att det blir Jonas, nästan rekord att han är vaken fortfarande... *fniss*
Okej, jag kanske inte kommer att vara så kaxig när jag oxå börjar jobba, då kanske jag oxå somnar i soffan klockan 20 på fredagskvällarna;-)!
I lööööv fridays och kommer alltid att göra det!!

3 kommentarer:

  1. Löv löv fridays toooo! Fast utan vin:)
    men skål och grattis till vinsten! Inte illa!

    SvaraRadera
  2. Fridays are the best!!! :D Även om jag oftast också sitter ensam uppe eftersom alla andra i familjen somnar hahaha!!
    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  3. Ååååå vad avis jag blir, är sååååå sugen på ett glas rött!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!