tisdag 15 mars 2011

Dagens bild!

Dag 21. En person som alltid ställer upp för dig!

De är många som ställer upp på mig och framför allt för min familj! Men min svärmor ställer alltid upp för oss i ur och skur!

Hon är ofta barnvakt och utan henne så vete sjutton hur vi hade klarat oss, då hade vi minsann inte kunnat göra alla våra fritid sysslor!
I torsdags när vi var inne med Alfred på operationen så var hon här hela dagen lång och tog hand om Fabian. När vi sedan kommer hem trötta och slitna så ser jag att hon tagit hand om min gigantiska hög tvätt som hängde överallt i huset. Hon hade strukit allt (vilket jag aldrig gör och de är rena lyxen att sätta på sig strykta kläder;-)) Dessutom hade hon manglat massor av sängkläder! Gissa om jag blev glad?! Svaret är: JAAA!!!!

Tycker ni att hon är brun? Jo de är hon... Farmor Maj har varit på Teneriffa i 3 veckor och solat, badat och haft de härligt! Men hon längtade sååå mycket efter sina barnbarn så hon tyckte de var skönt att komma hem, de är en riktig farmor de;-)
Tror ni jag känner mej blek brevid henne? Nej då inte alls;-) *fniss*

2 kommentarer:

  1. Åh, vad skulle man göra utan sånna som hon !?
    Underbart är det att ha den hjälpen !
    Mot fötterna har jag fått råd om både olivolja och helosansalva, så nu jäklar ska det smörjas !! Sprickor gör förbaskat ont och nu får det vara nog :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar svärmor du har. En riktig farmor till barnen också. En sån har inte jag...tyvärr :( Jag är lite ledsen för att det inte är så. Men mamma ställer alltid upp, i ALLA lägen finns hon och pappa för oss och för barnbarnen. <3

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!