fredag 25 mars 2011

En stuntman?

Jag finner inga ord för vad vår klätterapa tar sig till här hemma... Nu har han kommit på att man kan åka karusell på dörrarna, bara att hoppa upp och ta tag i handtaget och ge fart så kan man åka fram o tillbaka på dom... Kommer ihåg att jag själv gjorde det som liten och tyckte det var skitkul, dock tyckte inte mina föräldrar det;-)
Men som sagt nu klättrar han upp på dem oxå... Han nöjer sig inte med att "bara" hänga med benen ner på golvet, nej klättra upp och ta fart och så iväg... Jag undrar jag vad det ska bli av den gossen? En stuntman kanske? *fniss*

8 kommentarer:

  1. Hahaa! Guu va söt han är :)
    Jag mins också att det där var himla kul, fast bara om man gjorde det i smyg ;)
    Hoppas ni har en bra fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha... han är ju för härlig !!
    Klart du får ta den :) Ha en toppen helg ! kram

    SvaraRadera
  3. Men vad härliga bilder.. snygg stjärna hehe =).
    Härligt med ungar =).
    Hoppas du får en bra fredag.
    jessica

    SvaraRadera
  4. Hoppsan! :-)
    Han är en riktig liten klätterapa!
    Lukas har aldrig varit så faktiskt, jag börjar tycka att det är ganska skönt haha

    Trevlig helg
    Kramar

    SvaraRadera
  5. JA visst var dem! :)
    Detsamma och en fortsatt trevlig helg ^^
    Kram, Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig liten kille ni har ;)

    Jag shoppade stövlar gratis :) Kompisen skulle köpa nya till sin son och hade ett par som va i kanonskick så dom fick vi, så nu kan vi ut och leka i leran igen :)

    Hoppas ni får en bra fredagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Haha! Fattar inte att jag tycker det är så gulligt med andras barn, medan jag håller på att bli alldeles tokig på Oliver som är i samma klätterstadie...

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!