tisdag 15 mars 2011

Det är vår i luften!

Fåglarna kvittrar som galningar ute och solen letar sig fram mellan några moln! Idag är verkligen våren här och de är så där varm och härlig ute! Termometern visar 4 grader varmt! Nåde om det blir bakslag nu, då blir jag riktigt ledsen...
Idag rök iallafall conversen fram och de är ett absolut säkert vårtecken! Härligt att slippa de tunga och varma vinterstövlarna, de har snart gjort sitt och får snällt stängas in i garderoben till nästa vinter!

På vår baksida hade små lökar letat sig upp mot ljuset och trängt undan allt torrt gräs! Härligt, snart blommar det för fullt i vår trädgård!! *längtar såå*

5 kommentarer:

  1. Conversen är det bästa som finns! =)
    Hoppas att du har en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Underbart att våren är här!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Längtar tills mina vita Converse kommer med posten :) Men det är väl ett par månader kvar...

    SV: Har sökt en undersköterskeutbildning till att börja med, och sen spinner jag kanske vidare på det :)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Alltså ännu en gång tar jag mig en riktig funderare på varför vi bor här uppe! Attans, mina lökar i trädgården har typ 1 och en halv meter snö att tränga igenom innan de kommer upp........suck...
    Denna vinter känns evig här. Skönt att få se att våren kommer nere i sverige i alla fall! Härligt för er!!=)

    Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!