fredag 4 mars 2011

Dagens foto!

Dag 12. En bild på din vardag!

De händer mycket kring mig och min vardag, full rulle skulle man nog kunna säga. Vad kan man då visa för kort på det? Vad består min vardag av? Jo en massa plock, disk, matlagning, byta bajsblöja, leka med barnen, städa och massor av prata i telefonen;-) (Känner ni igen er;-))
Denna bilden säger liksom allt, jag behöver inte ens förklara;-) Douglas är mästerfotograf och fotar de mesta och här har han verkligen fotat mej så mitt i prick;-) I disken samtidigt som jag lagar mat och pratar i telefonen,alltså min vardag! *blink*blink*

3 kommentarer:

  1. Gud så illa det blev förra kommentaren, så kan det bli när man ska göra två saker sammtidigt. Vilket du ser ut att klara galant:) härlig bild:)

    SvaraRadera
  2. haha, som om det vore jag! :D

    SvaraRadera
  3. vilken fin bild på dig! värsta lyx-mamman!

    (så kallar kalle och hans kompisar mammor som är snygga)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!