onsdag 30 mars 2011

Iggy, Bono och Helge!




Douglas har nu fått sin efterlängtade Iggy t-shirt från Blingo! Till det fick han ett par ljuvligt röda Bono byxor som liksom är pricken över i:et. När mamma i huset älskar att klä sina pojkar i rött så är jag så glad att jag fann dessa hos Blingo!


Alfred fick ett par Helge byxor i ljuvliga färger av blå, lila och röd! De är så fina så om de hade funnits till vuxna hade jag klickat hem ett par till mej på en gång;-) Nästan så söta så jag skulle vilja äta upp dom;-)


Mina små modellkillar som älskar kläder lika mycket som sin mamma! Dessutom gillar vi blingos ekologiska kläder grymt mycket!

Vill ni oxå att era barn ska vara lika fint klädda som mina barn;-) Gå då bara in HÄR och klicka hem dina varor snabbt och smidigt!

5 kommentarer:

  1. coola killarna, supersnygga kläder :)

    SvaraRadera
  2. Blingo har så mysiga kläder

    SvaraRadera
  3. Jätte fina kläder :)
    Jag gillar också rött och klär gärna min lilla kille i rött

    Kram

    SvaraRadera
  4. oh, älskar med helge byxorna. Ville har haft ett par i grönt och blått som har burits många, många gånger. I LIKE =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!