torsdag 24 mars 2011

Dagens bild!

Dag 29. Den nyaste bilden på dej själv!

Då får det bli en bild från idag när vi var ute i de härlig vädret! Som sagt de blåste så man höll på att blåsa bort, men vad gör det när solen skiner;-)?!?

Man får ju inte chocka ansiktet och ögonen med fööör mycket sol, så då fick det bli en keps och ett par brillor på! Jag är grymt nöjd med mina nya brillor som jag köpte häromdagen! Nu hoppas jag att de överlever hela sommaren så att det inte är några små små fingrar som råkar bryta sönder dom;-) Eller som jag gjorde med de förra paret solbrillor, satte mej på dem i sätet i bilen... Att köpa dyra fina märkesbågar, är absolut inget för mej en slarvig småbarnsmorsa;-)!
De sägs ju att man ska svettas in våren och frysa in hösten. Men varje år göra jag likadant, klär av mej och går tunt klädd alldeles för tidigt och så även på barnen. Så vad händer nu ikväll? Jo Douglas klagar på halsont:-/ Hoppas att det bara är ett litet svepskäl för att han skulle slippa äta upp maten, man vet ju aldrig med de små liven;-)

5 kommentarer:

  1. Härlig bild på en superduper fräsch tjej!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hot mama!
    Samma här. Vi har fått hålla i peruken idag:)

    SvaraRadera
  3. Vilken ung, fräsch mamma du är!!

    Här har vi tyvärr lite för mycket snö kvar men snart så kanske våra vår-kläder kommer fram också...=)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Måste också skaffa ett par nya glajjor i år!!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Grattis!!! Du vann tävlingen hos mig.
    Maila mig din adress så kommer armbandet på posten inom kort!
    maria.soderquist@home.se

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!