onsdag 23 mars 2011

Dagens foto!

Dag 28. En tokig bild!
Jag älskar denna bilden på Douglas, de bara lyser galenskap och tokighet från honom;-)

Denna bilden är tagen sommaren -08, en av de få dagarna det var varmt och skönt på och givetvis befann vi oss hemma och inte i stugan.... Hela våren -08 var helt grym med massor av sol och värme! (Kommer så väl ihåg vädret bara för att jag var högravid med Alfred just den våren och satt och solade mej svart varje dag!;-)) Men sen när sommaren verkligen skulle komma och alla fick semester så bara försvann de fina vädret...
Här är vi iallafall och badar hos de stora kussarna i deras pool och han var sååå nöjd och glad när han fick låna simglasögon som då var extremt stora för honom!
Men visst är han söt i dem mitt lilla vattendjur;-)!

2 kommentarer:

  1. MYCKET söt:)

    Kul att se er igen! Jag har ju hållt mig borta någon dag:)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!