fredag 11 mars 2011

Dagen efter gårdagen....

Känner mej helt utvilad och jag vet att resten av La familia oxå gör det! Alla har sovit gott hela natten. Alfred vaknade bara en gång inatt och fick lite smärtstillande så somnade han om direkt efter!
Barn måste ha en extremt hög smärttröskel! Han klagar inget alls och kör på som vanligt här hemma och flyger fram och klättrar som en liten apa;-) Dock ger jag honom smärttstillande var 6 timme så att han inte hinner få ont. Inget går att ges via munnen, så jag tackar min lyckliga stjärna att det finns storpiller;-)!

4 kommentarer:

  1. Kommer med ett litet paket snart till den duktiga killen. Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni har fått sova gott inatt.
    Jag gillar också stolpiller..
    Lukas fick antibiotika igår, jag får trycka in den i munnen med stor envishet. Han sätter sig på tvären varje gång och skriker men det är ju för han eget bästa..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja man fattar inte hur mycket så små kroppar klarar!...skönt att allt gått bra.Här hemma är jag oxå tacksam för Stolpiller annars hade jag aldrig kunnat medicinera William...kram,Kate.

    SvaraRadera
  4. Så gött att han inte verkar ha så ont!
    Hoppas det får vara så!!
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!