fredag 18 mars 2011

Dagens foto!

Dag 24. En bild som gör dej glad!

De finns mååånga bilder i min dator som gör mej glad så det var väldigt svårt att välja... Men jag fastnade ändå för denna bilden;-)!


Detta korts togs för några månader sedan. Alfred och Fabian var inne i tvättstugan och det blev väldigt tyst. (Anade att något sattyg höll på att ske;-)) När jag kommer in sitter Alfred och sätter klädnypor i hela Fabians hår och Fabian själv sitter där sååå nöjd! Så söta de var! Verkligen syskonkärlek på hög nivår och när jag tänker tillbaka på den dagen så blir jag alldels varm i hjärtat!

5 kommentarer:

  1. Hihi så sött!! Tack för din kommentar på bloggen! Din blogg är också jättefin =) Jo banan är riktigt smaskigt, men han fick lite ont i magen av den tyvärr. Men har läst att det brukar bli så med i övergången när man börjar med smakportioner.. Trevlig helg på er

    SvaraRadera
  2. Haha hur söt som helst! Du har verkligen jätte fina barn!

    SvaraRadera
  3. haha, underbar! riktigt tjusigt ju :)

    SvaraRadera
  4. Åh vilket härligt foto!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!