fredag 18 mars 2011

En lycko fredag!

Tror knappt att denna dagen kan bli bättre! Vet ni att när jag när jag slår upp min facebook sida så ser jag att jag vunnit Happy friday hos blingo idag! Jag lilla jag har har blivit veckans vinnare och får en rabatt på 800 kr hos dem på varor! Förstår ni att det var över 5000 som var med och just jag blev dragen, helt fantastiskt! Har redan bestämt mej för att klicka hem denna söting till mej själv, den heter Mary Ladies Dress Dark Blue och jag vet att jag kommer att älska den;-) Klickade hem lite varor från blingo i veckan som jag snart kommer att få och givetvis så kommer ni att få se dem;-)

Jag kommer ut på min blogg och ser att Fru W har meddelat mej att hon har något på hennes blogg till mej! Den underbara kvinnan har sett ut mej som en vinnare av ett underbart fint Miss Dee armband. Man skulle ge en motivation till varför just jag skulle vinna. Jag berättade att jag haft en tung vinter där känslorna har åkt berg och dalbana. (Som ni vet så har det varit tufft med massor av tråkigheter som drabbat vår familj....)

Tuuusen tack snälla Fru W, längtar sååå tills jag får mitt armband!
(Besök gärna Fru W´s blogg, den är så söt och fin precis i min smak!)

Psst, funderar starkt på at köpa en trisslott idag! Vem vet kanske vinner jag på den oxå;-)!

10 kommentarer:

  1. Men jösses kvinna! Ge dig ut och köp Triss, tian och allt vad lotter heter! Grattis. Jag har själv ALDRIG vunnit något. Inte ens en ny lott på Triss eller liknande;)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!! Tycker absolut du ska ta dig en tripp till affären och köpa dig en jäkla massa triss. Du vinner säkert på allihopa!;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt. Ett stort grattis till vinsten :)

    SvaraRadera
  4. Tycker absolut du skall köpa en lott....
    Annars sitt bara och njut över vinsterna idag som faktiskt inte bara var tur...du förtjänade dem...
    Tack för de fina orden om min blogg....kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Grattis, gumman! Det ar du vard! Jag "rostade" ju pa dig hos Fru W istallet for mig sjalv... :0) Sa njut nu av dina vinster!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis, grattis - vilken fredag! Njut av vinsterna och hoppas det kommer fler. Kram Else-Marie

    SvaraRadera
  7. STORT GRATTIS vad kul!!!
    Men det är DU värd!!

    Hoppas du får en underbar fredagskväll min vän!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!