lördag 26 mars 2011

Härlig morgon!

Klockan 7 vaknade grabbarna grus och det vara bara att vakna till liv ur en skön nattsömn... Efter klockan 8 ställde jag mej på CTn (= crosstrainern) och har trampat 1 mil och 5 km på under 50 minuter!! Jag klarade det jag lovade i torsdags och mitt nästa mål är 2 mil, men det får bli när jag kört 1,5 mil några gånger! Så under tiden som jag kör mina 1,5 mil så tänker jag inte tjatat om min CT mera;-) Ni tröttnar väl på mitt tjat?!;-)
Härligt att gå upp så tidigt på lördagsmorgonen, man hinner faktiskt ganska mycket;-) Nu ska vi packa in oss i bilen och tillbringa vår dag i stan med lite shopping! Det ska även inhandlas presenter till vår blivande 6-åring som fyller på måndag!
Ute skiner solen och det här ser ut att bli en härlig dag! Vad hittar ni på denna soliga lördag?

1 kommentar:

  1. vilken superfin bild!
    jag tröttnar aldirg på prat om träning och välmående :D
    Vi har inhandlat lister och käkat pizza. Nu sover lillan, sen går vi nog ut en sväng, spikar lite list och sen äre ju hockey! :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!