söndag 6 mars 2011

Hockeyskola!

Jag och grabbarna har varit på årets sista skridskoskola! Douglas som inte alls tyckte de var kul förra året och använde "rulatorn" hela tiden åker helt utan den och spelar till och med klubba och pucka!
Eftersom att de var sista gången för denna säsongen så fick de både pris och fika! De var en nöjd kille som kom hem och stolt visade upp de fina priset för pappa!
Jag blev lite full i skratt när jag kom in med 3 barn, en vagn och en stor hockeytrunk. Jag tänkte i mitt stilla sinne att detta bara är lugnet före stormen. Tänk om några år då kommer förmodligen ishallen vara mitt andra hem och att bära hockeytrunk efter hockeytrunk är då vardagsmat för mej;-)

4 kommentarer:

  1. Ja, jag kan tänka mig att det ser lite annorlunda ut om några år om de fortsätter att gilla hockey! :-)

    SvaraRadera
  2. Haha dags att beställa hockeymorsa hoodtröjan nu då?! Kram

    SvaraRadera
  3. Vi på lördagar och du på söndagar :)
    Vi har avslutning nästa lördag, på ett sätt trist för killarna älskar det och på ett sätt skönt för nu kan man ju planera in något annat på lördagarna, nu har vi ju bara söndagarna fria till allt man vill/ måste göra :)
    Hoppas ni har en fin söndag

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!