lördag 26 mars 2011

Kalas dax!

Har varit i stan hela dagen, vi var inte ensamma där om man säger så;-) Nu är vi på väg till svärmor på middag och födelsedags kalas! Gott att bara gå och sätta sig vid ett dukat bord och äta gott, de är lyx och sånt gillar vi;-)
Shoppade en massa skor till mej och barnen idag! Älskar skopunkten, ta 3 betala för 2;-) Köpte detta snygga stövletter för endast 249 kr, det stog liksom Karolin på dem;-)! Hade kunnat köpa massor av kläder även idag, men jag avstod.. Istället blev det massor av presenter till nära och kära som fyllt år och som kommer att fylla år! De är en fullspäckad vår av födelsedagsbarn!

Ha en mysig kväll, de ska vi ha!
Psst, Alfred ville oxå vara med och visa upp sina kläder;-) *sötis*

8 kommentarer:

  1. Ni är superfina.. Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. Så fina så!
    Snygg kjol du har, är det den från HM?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tjusiga du!

    Även jag har besökt angiven butik idag :o). Fem par skor för strax över femhundra är inte illa :o).

    SvaraRadera
  4. Så snygg du är!!Både kjolen o stövletterna vill jag ha!!Blir nog Jöbköping idag för min del med!!

    SvaraRadera
  5. Åh tack =)
    Vad fina ni var/är!!! Hihi..

    Ja, antagligen så ska vi på dansbandsveckan med, Anders missar ju knappast den =) ha ha!
    Hade ju vart skoj om man fick se dig/er!!

    Många kramar!!

    SvaraRadera
  6. Snyggo:)!
    Skit snygga skor! 249?! Som hittat:)!!

    SvaraRadera
  7. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)
    Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

    SvaraRadera
  8. Söta ni är! Japp kjolen kommer från H&M och jag bara älskar den!!
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!