tisdag 14 augusti 2012

Uppstigning!

Det är segt som kola här hemma på mornarna.. Den ende av oss som är morgonpigg och vaknar på 1 sekund är Alfred. Jag tvingade mina stackars ögon att vakna innan klockan åtta och sedan dess har de helst av allt bara velat somnat om gång på gång.. Men nu ska rutiner skapas igen, så vi mjukstartar med att komma upp vid åtta;)
Vår sjusovare Fabian sover fortfarande i sin säng... Han har nu sovit i 13 timmar, så hans nattsömn är det inget fel på;)
Nu är det uppstigning på schemat och en god frulle! Sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda? Hörde ett stort skrik från tvättstugan. Den skrek inga vackra ord till mej vill jag lova. Och ja jag förstår den, för den är fylld med tvätt upp till både väggar och tak. *suck*

2 kommentarer:

  1. Somna om vore skönt. Konstigt att tvättstugor skriker så, min gör likadant!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!