tisdag 21 augusti 2012

Den där John B...

Alltså den där jäkla John är jag ursinnig på...Ja eller så är det han som är arg på mej... I vilket fall som helst så går det aldrig att lita på den där John. Han tror att han kan behaga komma när han vill och slänga grus i mina ögon... Men se då har han jäkligt fel... Han skulle ha varit här för en timme sedan, men kom redan för 3 när jag inte ville sova... Förmodligen hoppade han på de där berömda nattåget som alla snackar om och stack sin väg, så långt bort från mej han kunde komma... *suck*
Han ger mej knappt någon sömn den där JB... Aldrig kan han vara snäll mot mej och komma i tid på kvällarna och han förtjänar en stor smäll....
Fattar han hur trött (och jäkligt grinig) jag kommer att vara i morgon bitti när klockan ringer *pust*
Tur att han åtminstånde var snäll mot resten av familjen som sover sött här runtomkring mej...
Har ni sett en liten man med grått pipskägg och spetsig luva som kör runt i en liten helikopter. Skicka då bums hit honom till mej så att jag får skälla på honom lite;)

4 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt! Är du grinig idag? Kram

    SvaraRadera
  2. alltså, i förrgår kom han INTE till mig, igår var det som för dig, John B kom för tidigt, innan jag ville sova och nog fan hade jag svårt att somna då det väl var dags!

    SvaraRadera
  3. Han var nog hos mig igår...

    SvaraRadera
  4. Ledsen, han va nog hos mig�� lovar att skicka över honom ikväll!!! Ha ha

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!