tisdag 7 augusti 2012

Höstfeeling...

Jag vet att det är är alldels för tidigt. Men jag har fått någon slags höstfeeling...
Jag känner mej grymt snuvad på både våren och sommaren, måtte hösten bli fin åtminstånde...
Jag gillar hösten på ett sätt. Det är tillåtet att krypa in i sitt lilla bo och bara vara... Men på ett annat sätt kan det få mej att må en gnutta dåligt, speciellt efter denna sommaren med så där en 3 dagars sol...
Hade jag jag haft lite mer pengar på mitt konto så hade jag tagit hela tajkonfamiljen på en tripp till de lite varmare breddgraderna och lyxat runt. Fy fasen va det hade varit härligt!
Men det är väl bara att gilla läget att hösten snart är på ingående, så är det när man bor här i Svedala... *suck*
Men är det inte lite väl tidigt för hösten att komma nu? Det är ju trots allt bara den 7 augusti...

3 kommentarer:

  1. Kan bara instämma med höstkänslan idag. Förresten vart fixa du till dina bilder? Gillar helt klart dagens layout på bilden.

    SvaraRadera
  2. jaaaa samma känsla och tanke här med idag! hösten kom lite väl snabbt...

    SvaraRadera
  3. Nejnejnej här börjar ju först semestern nästa vecka!

    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!