fredag 31 augusti 2012

Plötsligt händer det!

Det var med skakig ben som jag ställde mej på vågen imorse... Skulle helvetet peka uppåt igen? Vågade jag titta? Hjärtat bultade och i huvudet liksom snurrade det runt. Hade jag nu gått upp ett kilo till så skulle straffet bli köpförbud på kläder i en månad... (Åh ja det är fasen hemskt straff, de vill jag lova;-))
Jag kliver upp på vågen och den visar 2 kg minus och jag pustar ut! 2 härliga pannor ner på en vecka!*jiiiihhhhaaaa!*
Men vad händer liksom? Konstig kropp jag har. Men ingen är lyckligare än jag och plötsligt händer det liksom;-)!
(Dessutom 4 cm minus runt midjan på 2 veckor!) *Klappar mej själv på axeln, bra kämpat Karro!*
Det roliga (eller roligt kanske är fel ord) är att jag inte ändrat ett skit på varken kost eller träning från de andra veckorna när jag gått upp flera kilo i vikt... Som sagt, jag förstår mej inte på min egen kroppen...;-)
Men plötsligt händer det och det var precis det här jag just nu behövde för att göra denna fredagen perfekto!;-)

11 kommentarer:

  1. Du är så jäkla duktig / Angelica L

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis. Duktig du är!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att eftersom resultaten av träningen inte kommer förrän några veckor efteråt är det naturligt att inte märka något till en början när man nyligen börjat träna igen efter ett uppehåll. Skönt för dig att resultaten börjat märkas!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis! :-)

    Jag tror det gäller att se till helheten! Tränar man bra och äter bra kommer resultaten. Kanske inte efter 1 eller 2 veckor, beronde på om man bygger muskler, samlar på sig vatten, har mens osv osv...

    Se det på ett längre perspektiv. :-)
    Och vilken tur att du inte behövde lägga shoppingen på hyllan!?! *fniss*

    Kram M

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!

    Bra jobbat! Jag sätter igång EFTER Tjejmilen dvs på Måndag. Typ försök 2515 detta år. Suck...

    SvaraRadera
  6. Hurra vad du är bra!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Heja heja duktiga du!
    Grattis! :)

    SvaraRadera
  8. Men du ser! Gud va du är bra! Keep it up! Du veeeet ju vad du gör.

    SvaraRadera
  9. Härligt!!!!! Ja bara att köra på!! Kram på dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!