onsdag 29 augusti 2012

Svetlanas lillasyster...

Jag vill inte längre vara som Svetlanas lillasyster och se ut som en rysk kulstötare i kropp... Nej alltså inte att jag har den formen som dom har. Nej utan allt detta kroppshår som växer hej vilt på min nakna kropp... Vad fasen är det för fel? Det blir ju bara värre ju äldre jag blir oxå...
Plockade av mej långbyxorna nyss för att solen gjorde en underbar entré. Men jag tror banne mej att jag måste sätta på mej dom igen, (eller ja kanske gå och raka benen?;-))... Herregud i hela himlen vilken hårväxt jag har... Alltså en rysk kulstöterska kan banne mej slänga sig i väggen, för jag lovar att jag slår henne med hästlängder att ha kroppshår...
Alltså skulle en man ha allt detta kroppshår på sin kropp så skulle de banne mej vara STOLTA och visa upp sin håriga kropp... Varför kunde de inte göra så att det istället var modernt med mörka håriga ben på kvinnor och massor av krull som hängde utanför trosan? *asg* Nej förresten jag tar tillbaka det där, hua säger jag bara...;-)
Och denna mustasch som växer som ett STORT jäkla ogräs... Jag finner inga ord. Varför lyckades jag att ärva alla dessa manliga hormoner och bli så in i baljan hårig..?. Tack gode gud för vax och rakhyvlar säger jag bara!
Den dagen jag blir rik som ett troll (*harkel* om så där 5 år;-)) Så ska jag gå till en sån där laserklinik och ta bort VARJE litet hårstrå på hela min kropp! (Ja så klart inte på huvudet och ögonbrynen och ögonfransarna) Tänk va härligt och befriande att slippa raka sina ben var och varannan timme var och varannan dag för att slippa se ut som en man...;-)
Och här väljer jag att inte sätta in någon bild på mina orakade ben... Alltså jag vill ju trots allt ha er mina kära läsare kvar... Så istället bjussar jag på den här härliga bilden som jag hittade på google!;-) Tjolahopp, tjolahej liksom...;-)

9 kommentarer:

  1. Undrar vem du ärvt det av;-)))
    Puss/mamsen









    SvaraRadera
  2. Du är bara för härlig du=)) Kram o ha en fortsatt fin onsdag!

    SvaraRadera
  3. Ingen mustasch men dock väldigt håriga ben. Jag skulle också vilja ta bort de med laser!

    SvaraRadera
  4. Laser ska tydligen inte vara bra. Däremot diatermi ska vara det bästa. :) värt ett försök?

    SvaraRadera
  5. Haha du är för rolig du :-)

    Jag har aldrig haft så mycket hår.. knappt något ens under armarna.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Men har det inte lite att göra med din viktnedgång också? Många upplever ju att de får ökad behåring när de går upp/ned i vikt. Detta är ett övergående problem som försvinner då hormonerna är i rätt balans igen. Kram

    SvaraRadera
  7. Du är inte ensam ;)

    Måste ju bara säga att jag tycker du har ett fantastiskt sätt att skriva på. Jag har nyss hittat hit och jag är fast! Så otroligt ärligt och underhållande :) you go girl! :D
    Kram

    SvaraRadera
  8. äh, snygg är du iallafall! bättre snygg och lite hårig än ful och hårlös...? ;)
    kram

    SvaraRadera
  9. Kanske ingen tröst men du är inte ensam.... här är det långbrallor o strumpor som gäller varje dag.... men får nog ta fram o epilera igen. Då blir man iaf av med håret för en längre tid än vad rakhyveln åstadkommer...
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!