lördag 25 augusti 2012

Mycket popcorn....

I torsdagskväll slutade vårt kort på parabolen att funka... Yees liksom, eller kanske inte. Så himla typiskt när det är helg och allt.. Stendöd var TVn och det fanns inte en endaste kanal... De skulle skickas ett nytt kort på en gång, men det kommer förmodligen på måndag...
Så fredagsmyset fick intas i vår sängen framför den TVn ! Väldigt mysigt, ganska trångt, väldigt MYCKET popcorn, många ben och gott vin! Ja det kan nog summera vår kväll i sängen...;-)
Jag höll ett tag på att få nippertippan på alla popcornen. Tack gode gud för dammsugare säger jag bara;-) Ja för jag lovar att det var popcorn ÖVERALLT...
Framåt 21:30 när det bara var småskit kvar i skålarna och barnen blivit så där lagomt trötta (ja de skulle ha somnat för länge sedan, men vägrade..) Ja då skulle de vara så hjälpsamma med att bära ut alla skålarna... Douglas snubblade och rev ut allt på golvet... *suck* Fram med dammsugaren igen... Och ja självklart kunde vi ha valt ett bättre alternativ på fredagsmyset än popcorn...;-)
Trots popcorn ÖVERALLT så kan jag verkligen rekommendera att köra fredagsmyset i sängen!;-) *fniss*
Dagens status: TRÄNINGSVÄRK lite var stans i kroppen;-)

4 kommentarer:

  1. Men popcon är ju så JÄKLA gott!
    Du ska se Melker och mig... Vi poppar två påsar micropop och häller i en megaskål. Sen nästan slåss vi om dem! Hahaha!
    Fast egentligen gillar jag när man poppar själv, men då måste man ju diska den jäkla grytan... ;D

    Skön träningsvärk, kan jag tänka, eftersom du blir påmind om hur BRA du var igår!

    Kram bästa Karro!
    Madde

    SvaraRadera
  2. Haha, när jag började läsa tänkte jag - "men guuuud blir det inte popcorn ÖVERALLT"! Och det blev det visst :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi härligt!
    Popcorn har ju en förmåga att sprida sig, men de är ju himla gott så!

    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!