fredag 10 augusti 2012

Blivande stuntman?

Alfred har alltid varit lite av en apa...;-) Han älskar att få klättra och att komma så långt upp som möjligt när man klättrar är det roligaste som finns...
Han är knappt rädd för något (förutom spöken) och jag kan nästan lova er att hans blivande yrke i framtiden kommer att bli stuntman;-)
Under bara en halv dag har Alfred hunnit med dessa cirkuskonster och då har jag nog bara sett en bråkdel av dem och hunnit fota dem...
Och ja kanske jag borde ha hjärtat i halsgropen... Men nej jag är ganska så van...;-) Det sägs ju som sagt att jag var likadan själv när jag var liten, så det finns kanske i "blodet"...
Jag hoppas att han "bara" håller sig till såna här konster och inte börjar med typ göra konster med en cross så där upp och ner eller slänga sig utför ett stort stup... För då kan jag lova att jag inte kommer att vara lika lugn... *får hjärtklappning bara vid tanken*

2 kommentarer:

  1. Min son körde cross som en galning när han var liten och det var många gånger hjärtat stannade.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att han är en kreativ gosse Alfred =) Att ens komma på tanken att man kan balansera o. klättra på alla ställen! O. jag är mäkta imponerad på balansen. Om man tänker utanför tanken att man får hjärtsnörp o. faran som han utsätter sig för ibland så är han otroligt duktig med motoriken.

    Kanske en framtida Daniel Bodin? =)
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!