söndag 19 augusti 2012

Tropisk värme!

Vilken dag det blev! Det känns som om Skillingaryd har flyttat sig ner till canarieöarna och en härlig skön tropisk värme har slagit in på oss! Såååå ljuvligt och jag njuter i fulla muggar!!!
På agendan idag stod det visst fix och trix ute i trädgården enligt käre sambon.. Så klart är jag snäll och gör som han vill och nu har jag iallafall varit duktig och klippt gräsmattan, den andra gången för den här veckan dessutom...
Garaget har tömts på massor av skit... Återigen ställer vi oss den stora frågan: Vart kommer allt skiten ifrån??? Grejer överallt, trots att vi ständigt rensar... *suck för i-landsproblem liksom*
Nähä nu hör jag hur det ropas på mej. Ingen rast och ingen ro. Bästa att fortsätta göra sin sysslor som nu har kommit till punkten att rensa mellan stenarna... *torkar svetten ur pannan och drömmer mej bort till en härlig och skön badstrand* Guuud va jag älskar trädgårdsarbete, not....

6 kommentarer:

  1. ingen vidare värme här, men det gör inget, jag behövde fixa en massa inne idag :)

    SvaraRadera
  2. Då är ni värda ett härligt kvällsdopp när ni är klara :-)

    SvaraRadera
  3. Här är det en kvav, klibbig värme. Inte speciellt nice. Men det är skönt att rensa :-)

    SvaraRadera
  4. Här också!
    Men lite för varmt för min taste :-)

    Kram kram K

    SvaraRadera
  5. Nä, nu ger du mig dåligt samvete...;-) Borde rensa källarn här...IGEN!! Undra vem som dragit dit all skit..?;-)
    Gött med värme! Det har vi här också. :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Haha gottegris! Sol och värme i all ära, men jag har börjat tröttna på värmen nu :/*får man säga så? ;)*
    Hoppas du hade det gott!
    Krams

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!