söndag 5 augusti 2012

Storfot....

*fniss* Jag och Douglas mätta våra fötter imorse... Inte klokt va stora fossingar han har. Om bara ett par år kommer han ju ha större fötter än vad jag har, min lilla storfot;-)
Och nej så onormalt små fötter har jag inte, nej dom mäter upp en 38 i skon och Douglas mäter sin fot till en så där 34:a...;-)
Shit, vart tar tiden vägen? Tyckte inte det var länge sedan jag satt och studerade hans lilla fot i min hand, där den passade in så fin;-)
Gud i hela himlen, vart tar tiden vägen?
(Ja jag har ett skavsår på min tå som jag haft typ hela sommaren... Inte de mest glamorösa fötterna om man säger så. Snarare sommarfötter;-) Och ja det hängde visst ett hårstrå med på bilden oxå... Så är det när man har långt hår, de är hår överallt...Och då menar jag verkligen överallt...;-))

4 kommentarer:

  1. Det där med att det finns hår överallt känner jag igen.. Jag blir galen! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Växer ja! Samma med Amelia!
    hon och jag kommer ju kunna dela skor i framtiden... så lite bra:)

    SvaraRadera
  3. Pssttt.... jag tror jag har en utmaning till dig på min blogg som du kommer att nappa på ;)

    KRAMEN Big Sis

    http://emring.blogspot.se/2012/08/ar-ni-med-pa-veckans-utmaning.html

    SvaraRadera
  4. Rolig bild =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!