söndag 12 augusti 2012

Magisk himmel!

Har vinkat hej då till stugan för denna gången! *snyft*
Vi sitter i bilen, älskar att åka bil när det är mörkt ute! Lyssnar på radion, små pratar lite och bara njuter och ibland somna till!! (ibland är jämt enligt min käre sambo, älskar att somna i bilen när de skumpar så gott;)) Förstår lastbilschaffisar som drar runt på våra vägar om nätterna att dom trivs;) Kanske är det de jag ska bli när jag blir stor!? * Ja fast då får jag ju inte somna förstås;)
Barnen sover, ja alla utom envise Fabian som vägrats sova... *suck* Hur i hela friden kan man bli så himla envis???;)
Himlen var helt magisk när vi började köra ikväll! Jag fotade och fotade som en galning;)
Nu är vi strax hemma och då ska jag sova vääääldigt gott! Känner att mina ögonlocken är väldigt tunga just nu!
Natti natt!❤

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder!
    Lastbilschaffis alltså? Porr-krypin bakom förarsistsen också? ;-))

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Åh helt fantastiska bilder! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint!! Jag gillar också att åka bil men är livrädd för att smälla så att slappna att tillräckligt för att somna är det inte tal om :p men det låter mysigt!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!