söndag 5 augusti 2012

Tusen frågor....

Jag ligger här på vår altan och hör hur vinden susar i träden.... Fabians lilla andetag som värmer mina kinder och hjärta.... "Du är så söt när du sover..."
I mitt huvud snurrar tusen frågor, frågor som jag knappt vet om det finns något svar på... En klump lägger sig hårt i mitt bröst och jag försöker att fokusera på att njuta här och nu... Livet bara springer förbi och jag hinner knappt med.
De blev nog kanske inte som jag hade tänkt, trots att jag så gärna hade velat det... Det är så jobbigt att inte veta... När man själv vet och vill...
En tår letar sig fram i min ögonvrå och de där tusen frågorna som snurrat i mitt huvud hela sommaren fortsätter att snurra...
Jag skriver och jag raderar, jag skriver och jag raderar... Jag kan inte sätta ord på mina känslor just nu. Jag vill skriva men jag kan inte.
Jag fortsätter att ligga här och jag försöker att besvara några av mina frågor som gnager hårt i mitt huvud... Jag blir så lugn när jag ligger här med mitt lilla envisa hjärta. Så lugn av hans mjuka varma kropp och så lugn när jag lägger min hand på hans lilla hjärta... Jag pussar mjuka hans små kinder och en våg av känslor sköljer över mej...♥

8 kommentarer:

  1. Låter som om det är jobbiga tankar som snurrar. hoppas du hittar dina svar. Trevlig rolig och igenkännande blog du har iallafall. /skånekullan

    SvaraRadera
  2. men... vad har hänt?? kram till dig!! jag hoppas att du snart forsätter din viktresa, du peppar mig! jag vill läsa om mat och träning och annat med så klart!

    SvaraRadera
  3. Ibland behöver man ligga sådär och grubbla... Är det något speciellt du grubblar över? Kram

    SvaraRadera
  4. Du vet vart jag finns om du vill ventilera och ha bollplank.
    Kramar Big Sis

    SvaraRadera
  5. Åh vad känslosamt skrivet.
    Jag börjar ju böla för sjutton!
    Kram till dig!!

    SvaraRadera
  6. Väldigt fint skrivet, även om innehållet är jobbigt. Hoppas du får svar snart på dina funderingar.
    Kramar om

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!