torsdag 23 augusti 2012

Höstshopping!

Idag har jag fått bita mej själv i läppen, räknat till en miljon och andats i en papperspåse... Trots det har jag ett grymt tryck över bröstet och skulle det kunna komma rök ur öronen så skulle det ha gjort det idag...
Jag, grabbarna och min vän Veronica och hennes 2 kids åkte till metropolen Värnamo idag! Det var lite stohej där just denna veckan. Så tanken från oss var från början ganska så god att vi skulle åka dit och ha kul, shoppa lite och glida omkring... Okej, visst hade vi kul... Men barnen var HEMSKA... Jösses säger jag bara vad dom kan... Lovar att hela Värnamo vände sig om när vi kom stormandes genom stan;-)
Jag hann iallfall med lite höstshopping till mej och lite till Douglas! Alltså att vara 7 år och vara en liten minitonåring är inte det lättaste att köpa kläder till, de vill jag lova... En snygg tröja köpte vi, sen blev vi så oense så att vi bestämde att han och Jonas skulle åka in till stan och shoppa loss till honom... Jo för de där 2 verkar ha samma smak på kläder om man säger så...
Själv hittade jag detta: Jeans: Lindex, Skinnjacka: H&M och skarf Vero Moda
Jag är grymt nöjd med min investering för hösten! En bra "basic" till min annars så spridda garderob...
Nu ska jag åter iväg på lite shopping! Det vankas home party hos bästa Hanna och de ska bli sååå kul! Dessutom behöver jag andas lite vuxenluft och ventilera och bara vara Karolin för en stund!;-)

6 kommentarer:

  1. Snyggt!!
    Shoppar inte med barnen.... det är en pärs haha

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä, fy för att shoppa med alla tre.
    Det vägrade jag att göra!

    SvaraRadera
  3. Du klockrent, har en liknande uppsättning och den är oslagbar och så användbar.

    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt och funkar överallt :-) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!